poniedziałek, 11 marca 2013

Saying hi to you ;)

     Właściwie, nie mam pojęcia co tutaj napisać, nie będę tu zapisywać swojego życiorysu, bo jest to bez sensu, po prostu robię to co lubię, od zawsze uwielbiałam pisać, jedna z niewielu rzeczy która mi się niegdy nie znudzi, zawsze chciałam zacząć pisać bloga z którymś opowiadaniem (a uwierzcie mi jest ich sporo:). Wiecie co znajcie mnie tylko z nicku, czyli mediterranean, tak będzie najlepiej. To opowiadanie będzie całkiem długie, jednak, będę sie starała dodawać wszystko systematycznie i myślę, że się wyrobię z co tygodniowym rozdziałem, a nie będą one krótkie...
      Tyle o mnie, no właściwie za wiele to nie było ;) Temat opowiadania będzie trudny, ponieważ lubię postawić sobie wyzwanie, nie będzie to głupia opowiastka o miłości, w prowincjonalnym amerykańskim misteczu z cyklu gwiazda szkoły, zakochuje się w niepopularnej osobie, są razem, kłócą się pod konieć i zazwyczaj na jakim balu się godzą i całują na koniec... oh... ah.... Ale to nie moja bajka, będzie to opowiadanie o 3 dziewczynach, które życie mimo wczesnego wieku, za bardzo doświadczyło, jednak kiedy spotykają się uczą się żyć ze świadomością, że jest ktoś na świecie, na kim mogą polegać. Zawsze.

     Mam nadzieję, że nie będę pisała tego dla siebie i może znajdzie się jakaś osoba, która będzie czytać. Tak sobie tylko marzę, więc żegnam na razie i do następnego postu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz